Followers

Tuesday, 16 June 2015

Ramadhan Al Mubarak 2015

Selamat Datang Ramadhan
.....
Alhamdulillah kita berkesempatan lagi untuk menyambut kedatangan Ramadhan yang mulia tahun ni. Harap2 semua dah bersedia lah ye nak sambut Ramadhan kali ini..

Harapnya semua dah bersedia. Jangan dilupa amalan yang perlu dilakukan di bulan yang penuh kemulian dan keberkatan ini. Semoga segala amalan kita diterima olehNya.

Bagi Wati bulan Ramadhan kali ini sangat berbeza daripada tahun2 yang sebelum ini. Sebelum ni, time study sambut Ramadhan sebulan bersama family. Tapi kali ini agak berjauhan walaupun jarak dari Sik ke Sungai Petani tak berapa nak jauh.. 

Apa2 pon semoga dipermudahkanlah dengan menjalani latihan praktikal yang hanya tinggal beberapa bulan sahaja lagi, ok i mean 1 month je lagi.. hehehe

Oke, selamat menyambut Ramadhan al Mubarak.
Wati ucapkan untuk semua Muslim. Sesiapa yang baca blog Wati silalah follow..Jangan malu2. Ceq baru lagi kat sini uolls..



Oke danke ~ ~


2 comments:

  1. Thanks for following joejrealme.blogspot.com. Even though you still a newbie but yr blog is quite impressive. Lepasnie boleh la ajar2 sikit. Hehe ^^

    ReplyDelete